Måndag!

Sista före jul.
Undra hur alla har det? Själv har jag ingen brådska alls, men den kommer väl till helgen när jag ser vad mycket det är som är ogjort!
 Har varit hemma idag för att inte barna ska smitta. Ska på jobbet imorgon igen.
 TRÖTT!!
 Tänk att det tar ett dygn drygt innan man känner av ett nattvak.

min polare A har sin man sängliggandes med feber och halsont. Minns inte att jag hört att han varit hemma från jobbet förut.

Grannen har suttit på Lassa natten mot idag med sin tonårs son med misstänkt blindtarmsinflamation. Kom att tänka på en bild jag såg på facebook, passar oss alla eller hur!
image120

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jäktar inte så särskilt mycket, det blir jul ändå. Ha en bra morgondag......

2007-12-19 @ 01:04:01
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0