Natten mot juldagen

image126
är det nu. Familjen sover och första av två relativt hektiska dagar är över.
Vi var hos min mor och far, bara jag min man och våra två små söner.
Lugnt och trevligt med alldeles för mycket god mat.

Av paketberget att döma så verkar vi ha varit ovanligt snälla alla i år.
Lyssnar på en ny jullåt som jag gillar! Frondas " Nu kommer det tomtar ho"

All mat klar, korrigering av städningen i morgonbitti, eftermiddagen är avsatt för svärföraldrarna och en repris av julaftonen med god mat och jultomten med klapparna.
Efter det blir det nog lugnt och skönt, får jag hoppas.

Nu ska jag hoppa i lådan så det blir lite sömn med! Här kommer en passande låt som avslutning!

God fortsättnig!




image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0