Tänkte ta några bilder!

Fast jag glömmer kameran hela tiden.
När jag åker på morgonen är det mörkt och när jag far i från jobbet är det mörkt.

Mitt på dagen idag var det hur vackert som helst,
men då har man ju inte ha med sig kameran förståss!


Annars tycker jag att veckorna rusar förbi

!
Ska plocka ihop någon slags mundering som man
kan tänka sig en pepparkaka kan se ut ungefär.

Minsta sonen har utelucia i morgonpå dagis, så det är ju
bara att hoppas att det inte blir så kallt!
image114
20/12 Har mellansonen avslutning på skolåret i Frösökyrka på kvällen,
mycket stämmningsfullt och trevligt brukar det vara.

Nästa vecka är sista före jul!? Kanoners att man har hela helgen före,
på sig för annars skulle aldrig jag hinna bli klar!
Nä, nu måsta jag grejja fram peppiskakedräkten
annars glömmer jag väl den oxå!
Diggisen ska oxå mè
Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Det är stressigt så här veckorna före jul,man få ta det som det kommer eller hur :-)
Ha en bra dag// Anna-Carin

2007-12-13 @ 13:36:19
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0