Vad vill kvinnor ha?

Nu äntligen har jag några minuter över och skriva om den gångna veckan.
Jag har som jag tidigare skrivit ett intresse i gamla fordon. På tisdagen var jag på ett möte om våran kommande marknad Springmeet och vårmarknad 24 maj 2008. Det var jag och tre män, på frågan - vad vill kvinnor se på en sådan tillställning, vände sig de övriga och titta uppfodrande på mig.... - inte vet jag!!! Jag går ju för att se bilar och motorcyklar, och träffa vänner och likasinnade.

Hallå!! Hjälp mig, om man inte är så super intresserad och har en man som är det och man följer mest för hans skull, vad skulle vara positivit att springa på? Vi har som sagt var veteranmarknad, underhållning , fika och korv och hamburgare. Vad vill då kvinnor se på en sådan marknad för att det ska kännas rätt att gå? Har ni förslag så kommentera gärna för vi vill att denna tillställning ska vara för alla i familjen.

Onsdag och torsdag hade vi träffar på jobbet och vi har de efter ordinarie arbetstid är över. Då må jag se till att någon hämtar ut ungarna från respektive dagverksamhet och sen får jag ila hem som en iller och laga mat min man är bra på många sett men köket funkar inte bra! Han får ingen som ens vill prova hans kreationer! Läxläsning och lägga bångstyriga barn har sen upptagit hela kvällarna!

Fredagen var det afterwork hos en kollega med alkohol och smycken, jo visst säljer jag smycken oxå! Min äldste sons kompis kom och hämtade mig på kvällningen, vilken tur att han tagit körkortet på onsdagen! Grattis P! Min Henk skulle jobba på en av tidningarna så han var upptagen hela helgen. Dessa ungdomar är otroligt snälla och trevliga! Det är tur vi har dem! Vi hade vansinnigt trevligt och fick skratta mycket och affären gick bra så sen var jag då helnöjd!

Lördagen var strykdag och upp med adventspyntet. Kvällen var det middagsbjudning hos mor som fyllt folkpensionär! Jag min man och två mindre sönerna, min syster och hennes sambo var där, mycket god mat och trevligt hade vi.

Idag söndag ska jag fortsätta med pyntet och sen antagligen är det tvunget att tvätta lite! Jul skyltning på stan ska man väl oxå försöka hinna med!

Raskan99 hade en blogg om julmat,
ajaj aj då är vi inne på ett område jag behärskar
Jag kände att det inte gick att bara kommentera det utan jag får helt enkelt skriva en hel blogg i ämnet!
Så jag återkommer så fort jag skrivit klart!
image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0