Vill inte kvinnor ha något speciellt?

Jag frågar igen, sist var 2/12.
Vill du som är kvinna se något speciellt på en veternmarknad? Jag är ansvarig för bilklubbens motormarknad. Nu har jag chansen att göra något särskilt för just kvinnor för att de ska tycka att det är kul och känna sig välkomna.
Jag har inte fått ett enda svar, ska jag tolka det som att kvinnor inte har några önskningar som är kvinnoinriktat?

Bilar och motorcyklar finns på plats. Försäljare som säljer fordonsgrejjer i första hand och lite loppis stuk på det som säljs. Vi ska ha underhållning och fika. Hamburgare och korv går att köpa.

Finns det något mer man skulle kunna locka folk med? När man är ansvarig vill man ju att så många som möjligt skall tycka om våran marknad och komma nästa år igen.

Kom igen, kommentera...snäll!!!
image103


Äntligen fredag!
Imorgon blir det julmarknad på Jamtli, det är väldigt trevligt!
Verkligen juligt! Hoppas någon säljer knäck så jag kan börja greja med julgodiset!
Jag hoppas även att hitta en eller annan julklapp,vore grett.
Gå in på Jamtlis hemsida och kolla www.jamtli.com

image104
Ha dè

Kommentarer
Postat av: sanna panna

JULMARKEN?? harevare de på JAMTLI?? fan ja e helt båtta ja skit oxå.......julmarken sa de ju i Småland du vet Emil :)......o griseknoen hahaha...

kram på de

2007-12-08 @ 18:50:20
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Smickran

Näää jag vet inte jag vad som kan locka folk till sånt där...ungkarlsauktion kanske? Ha ha!

2007-12-09 @ 22:16:37
Postat av: ..........lotta

väskor kanske...smycken......

2007-12-09 @ 23:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0