Vinterkräksjukan!!!

Nu har mellanpojken drabbats!
Tänk att detta är i särklass det värsta sjukdomsort som finns om vi tänker oss övergående och ej livshotande. För den går inte att kontrollera luktar och så blir det geggigt överallt. Jag vaknade halv två natten mot lördag och hörde en vattenkran som stod på. Mitt på golvet stod Macke och spydde överallt på sig själv, soffan och golvet. jag torkade och duschade sonen och torkade igen! En timme senare var det dags igen, sprutlackerades hela toaletten, väggar och golv and you name it. Lördagens förmiddag var sista gången sen kom febern och han sov hela dagen. Tvättmaskinen och moppen gick för högtryck hela dagen. Helgen har bestått av rengöring och ingen tid för bloggning! Börjar lite sakta idag så får vi se sen.

Apropå kräkas! Även vuxna kan kräkas helt plötsligt och oväntat som hon på Tv


Vad jag är glad att jag inte jobbar på tv!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Spyor är det värsta jag vet,lukten :(
Minns för ett antal år sedan,fick ta gummistövlar för att komma fram till grabben,han hade kräkts så det hade stänkt på väggarna usch så hemskt med magsjuka.Tur att det går över fort.
Ha det ra och hoppas ni vuxna klarar er.
Mvh Anna-Carin

2007-12-17 @ 12:40:05
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: den som var med till s-holm

Huvva för vinterkräksjukan. Hur är det med sonen nu? Hoppas att ni vuxna klarar er.
MVH

2007-12-17 @ 17:33:49
Postat av: sanna panna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...ja hade typ gått hem ja o sen SÄGA I DIREKTSÄNDNING ATT HON HAR MENS hahahahahahahahahahaha.....jises..

2007-12-17 @ 20:18:53
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0