En vanlig Vecka!

Kan nu berätta hur en vecka i mitt liv ser ut!
Styrelsemöte med bilklubben 19:00, kom hem kl.22:15 Kväll 1.
Två dagar den här veckan möte efter jobbet, personalmöte och utbildning.
Lite trögt med alla möten på kvällarna, vill hem då. Faen, man åldras, inte orkar jag vara borta och jobba 9 timmar i sträck var och varannan dag, har blivit trött, jag

Igår var min 8 åring på väg hem från skolan och blev antastad efter gång vägen. En man ville att han skulle följa med hem, fyyy f...n vad jag blev orolig och arg! Nu får ingen av dem gå själv, förrän det bringas klarhet i vad/vem det var och hur det gick till!

Har sökt en intern kurs genom jobbet,Den börjar på måndag kl 09:00.
Min kollega som oxå ska gå frågade ikväll om det var
klart för min del,-Nä sa jag, men det är ju 9 timmar kvar Minus helgen,då
och på måndag börjar jag ju 08:00 så visst hinner de meddela sig för, man behöver ju ingen tid att
förbereda sig på! Nää, nu var jag lite trumpen tycker jag! Men visst hade det varit rolig att få förbereda sig!


Jag sitter och undrar om det inte håller på blir vinter? Snön som kommer ligger kvar ända sen igår. Det vore skoj för det blir en aning ljusare. Förra vintern var vi utan snö till jul och bor vi ändå här uppe (östersund) så kan det få bli riktigt med snö, faktiskt. Jag har ju ny skoter oxå för säsongen så det vore sköjj om man fick testa grejjset å.

Vad mer? Jo en vän har en katt som nedkom med 5 st ungar, och gud vad de är söt. En såg ut som numera avlidna katt Tokfias Filliefjonken, det var en skojjig katt med tomtar på loftet! Vi är helt utan djur och har så varit några år, skit trist men ännu tristare när man inte har tid för dem, det får bli en senare fråga! Men gullig var dom!
image52

Fick mejl av min forna arbetskamrat *A* i kväll, jag tycker att det är tråkigt att vi inte ses och hörs som förr, men det blir så. Han har inte glömt oss även om han hade bråttom så kom han in fram och tillbaka igår. Det är kul! Hela familjen är toppen! *E* som slutade häromveckan mejlade oxå! Kul att de minns mig, saknar er!
image48


Hahahaha! Igentligen har jag mycket bra människor omkring mig, hur har det gått till? *C* är nog den omtänksammaste och snällaste människa jag någosin träffat! Hon har tid med alla tänker på alla och hjälper alla, men tänker aldrig på sig själv eller begär något för egen del. Hur kan det bara finnas sådana människor på den här jorden, en gåta! Framför allt, hur vill en sån god människa bli vän med mig och i så många år? har en syster Yster oxå! Hon är skoj! Vi har ju som familjer båda nu så vi träffs mest över telefon, trist. Vi har haft träffats daglig och skrattat läppen av oss mer än en gång vill jag påstå!
image49

Är dansforum i Vemdalen i helgen, kanske man skulle åka på något sådant och kolla läget för de som åker har visst kanonkul. Inte för jag är tänkt och stuffa men man kan ju bärsa. Kanske en tjej helg, vad vet jag. Är ju inte direkt någon partypingla! Orka!
image50


Mina yngre barns gudföräldrar ska ta med dem på bio på lördag, det ser de fram emot. Ikväll kom jag på att de kan väl komma och krubba här sen ,då. Nu har jag fulla pallet med olika menyer, och håller som bäst på att välja. Måste bli något som passar till rödvin för det vill jag ha!
image51
Vad ska man säga om livet i övrigt? Det knallar väl på som det ska, fast det är ju bara en och en halv månad till jul, Va ruggit fort det går! Hur ska man hinna med?? Konstigt livet går bara fortare och fortare ju äldre man blir, helmysko. Snart sitter man där med det mesta av livet bakom sig, konstig tanke!
image53

Nä,nu måste jag hoppa i lådan om jag ska fixa sista jobbdagen den här veckan!
So long!


Kommentarer
Postat av: Snackan

Hallå du gamle indian! Du jag tror minsann att jag var på "cirkus trollehatt" i Stockholmen i augusti förra året och kollade musical med denna snälla, rara *C* //Musiclover

2007-11-10 @ 23:56:09
Postat av: Miss Marinella

Haaaallojj!
Du ville ha tips på något som passar till rödvin?
Mitt val går direkt på Finlandia, det blandar sig bra med rödtjut och så blir man ju så ärtans rolig!
Tjohooo!

2007-11-10 @ 23:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0