Intressant på webben!

För alla som vill uppmuntras så rekomenderar jag www.sr.se och klicka på Ekot och kolla på höger sida så finns ekots grodor, idel felsägningar. Kul att lyssna på när man ändå är vid datorn. Även sport grodorna är kuliga. Är man mer för det allvarsamma, kan man lyssna på P3 dokumentär som jag själv ofta lyssnar på. Det är de inblandade som själv berättar. Jag tycker de är tokbra. www.svt.se/öppet arkiv är oxå grett. där kan man se allt från Televinken,
image67

Till Hylands hörna

image66

Hajk och allt möjligt... jo förresten Iron Maiden fansen är ju med, ni vet de där hårdrock killarna som blev kult när de satt hemma i soffan och headbanga! HAHAHA VILKA KILLAR!! De bara för bra!

image70



Just nu har jag suttit och planerat onsdags träffar för bilklubben nästa sommar och spånar lite på vårmarknaden, känns lite mysko, faktiskt. För när jag inte fokuserar så funderar och på julpyntet! Advents ljusstakar och stjärnor.
image65

I februari blir det veteranbils rally " Tjäla svängen" ska bli kanon kul, längtar redan!
image68
Visst ser det väl härligt ut! Vi har även med motorcyklar oxå, inte alla år men det händer!

image69
Tuffa grabbar!
Nä, nu ska jag nog knoppa annars blir det segt i morgon för nu känns det att drygt halva veckan har avverkats!
Ha dè så höres mae!

Herman`s Hermits!
No milk today!




Måste avsluta med en skön låt som jag brukar lyssna på när jag kör nedcabbat genom sommarnatten!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! härlig låt.Kollade på Televinken på youTub för någon dag sedan.Kul att blicka tillbaka,vemodigt också att upptäcka att man blivit äldre.
Kram på dig

2007-11-22 @ 08:50:34
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! glömde säga i tidigare inlägg,att Johnny Depp är snyggre nu.Som Jack Sparrow är han het :-)
Kram på dig

2007-11-22 @ 17:22:08
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: raskan

NO MILK TOOOODÄJ den e kanoners...hahahahaha
haft en ruff day today ja ja jo ha ju blogga om dää me....joppigt ju men lärorikt tur
man e frisk i kålroten hahahaha ja just ja rump bilder ja snart blire jihaaa

2007-11-22 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0