Toy pudel och katter!

image71
En sån här hund hade jag för 11 år sen. Det är inte han, men kortet var så fint så jag måste bara visa! Är nu sugen att köpa en ny, fast jag måste nog vänta ett tag till. Jag vill barna ska bli lite större först. Jag köpte honom som vuxen, och det var kärlek vid första ögonkastet, trodde inte jag gillade de små hundarna men visst gjorde jag det. Det är de röda jag vurmar för och vill ha igen. Sigge trodde han var schäfer så han levde rätt farligt, taskig självbevarelsedrift om man är 26 cm i mank!
image72

TokfiasFilliefjonken och Gaston.
Fille har långt hår, en skojig katt med tomtar på loftet! De är numer inte kvar men vi minns de med glädje! De trodde att Sigge var en katt så när han skällde kutade de runt som galningar för de såg inte hunden!
Vi har djurlöst hemma nu, och det funkar faktiskt, men man kan längta efter dem ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0