Bloggens betydelse!

Nu har jag funderat på vad bloggen har för betydelse för mig. Den har stor betydelse, jag arbetar inom vården. Där ger jag av sig själv hela dagarna. När jag åker hem ska  jag på dagis och fritids. Eventuellt handla och laga mat. Läxläsning och umgås med barn. När man är klar med det så har luften fullständigt gått ur mig. Jag orkar inte ens sova. Här kan jag ha en egen hörna, och ta upp och surra om det jag vill, när jag vill och hur mycket jag vill. Snacka om guldläge! Sällan jag får ta så stor plats! Här ska ni få se ett par badmonster!image5
Här är en sommarbild från 2007. Busarna på bilden är mina troll, Macken och Kappen! Vi är på väg från min fafars 95 års uppvaktning. Vi tog caddyn, denna varma,soliga dag i juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0