Vart tog denna vecka vägen?

Hur fort kan en vecka gå? Hur fort som helst! Denna vecka har det varit styrelsemötemed bilklubben tisdag kväll mellan typ 19:00 22:00. Innan det utfodrades familjen och sen var det dax att fara, så var den dan slut. Dessa möten är roliga att bevista men är påtok för lång, en timme skulle räcka.

Onsdagen började med ett uppkast av yngste sonen. Då det var 20 minuter innan jobbet började så var det att ringa barnens moffa som kom och hade Kappen i tre dagar, tur jag har honom! Det var det utbilding på jobbet mellan 16:00-17:00 och sen surr. Det var en intressant ämne, neuropsykriatiska funktionshinder, tiden är inte den bästa, efter ordinarie arbetsdagens slut. Då är inte jag på topp! så då var jag hemma efter 18:00, matlagning och läxläsning och lägga barn och så var det slut på den dan.

Torsdag är det som ett slags vakuum, seg som kola.

Så var det fredag, fy f.n vad tiden går fort! Jag hinner inte med någonting alls, snart. Handlade och hämtade barnen och hem. Sedan har luften helt gått ur mig. Nu har E gjort sista arbetsdagen! Trist.

I helgen är det snöskoterns dag, så då ska vi väl hinna med varenda försäljare och kolla nyheter. Snön lyser med sin frånvaro, däremot har vi fått en underbar dimma som vi varit rädd om. Har knappt sett himmlen den här veckan. Konstigt väder!
image10
Här står våra skotrar utnaför stugan i fjällen, kolla vad sjön är blöt! Det är påsk 2007!
Ska kolla om det finns någon nyare och lite större skoter för mig på skoterns dag.
Hittade några som måsta kollas lite xtra! Nu håller jag på med middagen, sen får nog tv:n styra för imorgon ska vi kolla lite mer skotrar, då får vi åka en bit. För stans skoter försäljarna har vi avverkat idag.

Utmaningen av Raskan har fått mig att tappa fart! Inte för frågorna, utan vem i världen ska jag skicka till sen!
Kan i allafall börja plita ner 7 sanningar om mig själv:

1. Älskar mina barn och är stolt över alla tre!
2. pratar mycket
3. Är för det mesta glad.
4. Älskar min man.
5.Tjurskallig.
6. Älskar jänkare och gamla Oplar!
7. Tycker inte om att bli överbevisad att jag har fel!



Kommentarer
Postat av: RASKAN

hahahhahahahahahaha..JAPP
pratar mkt de eeeee SANT de hahahaha puss påre grodan......

fan va ni har grejs då?? JÄNKARE skooootrar o allt de dänne....va falls.....jag tror att fridellskan läser din blogg :-p

2007-10-27 @ 19:32:01
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Blogg owner

jo,du! Prata kan jag och gillar det me! Grejs kan man säga att vi har det finns nog mer om jag letar! Fridell får oxå kommentera om hon vill! Ha de alla knallhattar vi höres!Kramiz

2007-10-28 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0