Bara tre ord....

En kvinna satt i baren på After Work, njöt sitt vin tillsammans med

>väninnan



>då en ung ovanligt snygg, lång och extremt sexig man kom in.

>Hon kunde inte slita ögonen från honom. Mannen märkte hur hon tittade på



>

>honom och gick direkt fram till henne. Innan hon hann be om ursäkt för

>sitt



>oartiga stirrande lutade han sig fram och viskade till henne: "Jag gör

>vad



>som helst, absolut vad som helst som du vill att jag göra, spelar ingen

>roll



>hur snuskigt det är, för 100 spänn - på ett villkor."

>Helt paff frågade hon om hans villkor. Den unge mannen svarade; "Du

>måste



>säga vad du vill att jag skall göra med bara tre ord."

>Kvinnan övervägde hans förslag en stund. Sedan tog hon sakta fram sin

>plånbok och en hundring. Hon stack sedeln i hans hand tillsamman med en

>lapp



>med sin adress. Sedan såg hon djupt in hans ögon medan hon sakta och med

>

>känsla viskade till honom;

> (Rulla ned om du vill läsa)

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>

>"Städa mitt hus."

>

>

>
image328

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0