Har inte lust...

att blogga om något särskilt idag.
Har i stället varit och tittat på
Youtube. Vill också delge er
bloggare det jag hittar och
gillar, även om jag vet att
vissa inte tycker att det
är något för bloggen,
men det tycker jag!

Det är ju det som är
så bra att blogga!
Göra som man vill,
det gillar jag!
image286
Detta är ett vackert höstkort från fastlandet där stugan ligger, som en tavla!


Jag laddar nu för två möten
denna vecka med bilklubben.
Både för marknaden och
styrelsemöte.
Så här ser våran affisch för vårmötet
och marknaden ut ,snygg tycker jag!

image284


Vi ska även ha ett möte på jobbet.
Vi skall hålla på med ett projekt
om en trädgård som är första
hand till för våra sinnen, alltså
en sinnenasträdgård.

Det ska bli mycket spännande
att få vara med och skapa fram!
Om alla oavsett handikapp T.ex
skall ändå kunna ta del av utbudet.
image287
Mycket att tänka på! Färger och
tillgänglighet, vad och vart är
några av frågeställningarna vi
ska lösa fram till vi ska sätta
spaden i jorden.

Nu ska jag hoppa i lådan och ta igen mig!
Säger som Christer Björkman:
Imorgon är en annan dag
och då sa Jonas Gardell:
Är det något att göra en låt om?
Vilken annan djävla dag skulle
det vara om inte imorgon var
i morgon? Kan man fråga.




Ha dè
image288

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! det är din blogg och du skriver vad du vill.Jag gillar i allafall att läsa dina inlägg.
Ha en bra tisdag/Anna-Carin

2008-04-08 @ 10:46:41
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0