Inne....

Äntligen! Kommer man in på sin egen sida igen! Jag har vart dyngförkyld i helgen så inte tror jag att det blivit bloggorgie men ändå! Vill kunna om jag får lust! Långfredagen började denna förkylning och i dag blev det pencillin, skönt! Fredag kväll och lördagen var jag helt utslagen och blödde näsblod och var yr och TRÖTT! Nu ska det bli andra bullar med meducin, ska det väl gå till sig. Här kommer ett par bilder från påskhelgens skotertur, vilket väder!
image272
VästJämtland från sin bästa sida!

image273
Det är så fint i Sverige, inte sant!


Fick besök i förra veckan av mina söners gudföräldrar, och av dem fick jag en present och gu va gla jag blev! Ett par Gucci solbriller, lycko mig! Röd och svart. Jag hade inte förväntat mig någon present så då blev jag ju överraskat glad!
image274


image275
Kort från mobben på natten i mörkret blev inte helt bra!

Grattis Krumelura till lilla flickbäbisen som kom ikväll! Allt gick bra vad jag förstår och den nya lilla ska vara en kopia av sin mor med samma färg och samma teckning, tror jag det heter. Ja mer info om denna händelse kommer nog imorgon! Min syster var nog rätt tagen av allt som hänt ikväll!
image271


image276
Här är första kortet på Dockan!
Om Man är född 1 April och har en mor som heter Krumelura, måste väl namnet ha Lura i sig eller?

Ha Dè


Kommentarer
Postat av: marie

åh, vilken söt bebis, kan förstå att det måste vara roligt, när sånnt händer....namnet på dockan...det vill vi veta??

ha dä

2008-04-02 @ 20:18:10
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0