Som en riktig man.....




Nu kommer våren!
Tror faktiskt att jag har den här LP:n
Inte illa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nostalgitripp igen...*S*
Själv hade jag kassettband med dom... :-)
Och jag gled omkring i en Cheva Malibu -64, tror jag den hette....jag undrar vart den tagit vägen nu?

2008-04-17 @ 08:44:31
URL: http://mariesandrahem.blogg.se
Postat av: Marie

Han jag åkte med (pojkvän då) bodde i Österåsen, så ja, vi åkte här i stan, den var klarröd då....så jäkla fin...men han sålde den nog i fyllan nån gång, tyvärr.
Kom precis på att jag kunde söka på Vägverket vem som äger den, hittade ett gammalt kort jag hade på bilen (och pojkvän) där reg.nr syntes, och tydligen är de en kompis till min fd pojkvän, och den är avställd sedan -88. Så nu vet jag de.... Besiktad senast -90 men gick inte igenom tydligen.

2008-04-17 @ 14:33:36
URL: http://mariesandrahem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0