Veckan som varit....

Första veckan efter semestern.
Minstingen har börjat på fritids
och lämnat dagiset bakom sig.

Jag kom in i jobbet på en gång tycker jag.
Torsdag och fredag är min kollega sjuk.

Annars har allt varit sig likt.
Jag har hjälpt en kvinna vars man
fyller 50 att få hyra hans drömbil
som han ska få åka till sitt kalas med.

Alltid kul att kunna hjälpa någon.
Nu ska jag inta stabilt sidoläge
så kanske jag klara morgondagen!
Sedan var ju denna vecka avklarad!
Jag får väl blogga mer i kväll!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: soffie

Å va spännande för dottern att börja skolan å fritids,va stora de små plötsligt blir.

Skönt att komma in i jobbet direkt.

Ha en bra helg

2008-08-22 @ 10:27:52
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

oj såg att det kanske inte är en dotter du skrev minstingen så sorry för det om jag skrev fel;O)

2008-08-22 @ 10:28:27
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej!det går fort att komma in sig i arbetet efter semestern.

Ha en bra helg // Anna-Carin

2008-08-22 @ 13:59:59
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0