Dagarna går!

Jag har hela mitt fokus på Maj!

Idag har det varit en riktigt fin soldag i Östersund,
typiskt att det var ledigt för skidskyttarna.

Annars skulle ni fått sett på tv:n vilket strålande
vår väder det var. Fast jag ser knappt det.

Planeringen av alla aktiviteter är i full gång.
Har haft möte ikväll och ett i morgon kväll,
och ändå är det bara februari än.

Hur ska det se ut längre fram?

Nu är skidskyttet i full gång.
Det är folk i rörelse långt in på kvällarna,

Man kunde tro att det är storsjöyran ungefär!
Det är ljusspel på husbyggnader och skidstadion är upplyst
Så den syns flera mils avstånd, tänk om proppen skulle gå!
Måste säga de har lyckats bra hittills med arrangemanget!

Nu tror jag det är dax att tänka på refrängen, som det heter.
Har haft migrän i två dagar, så nu är jag superless på det.
Vill ha det som vanligt igen!
Ha dè!
image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0