Vart tar tiden vägen???

Försöker hinna med att skriva något,
målsättningen är varje dag men det har
verkligen inte gott på flera veckor!

Hinner bara läsa andras bloggar,
och vad jag blir impad vad mycket ni hinner skriva!

Vart får ni allt ifrån.
Mina ideèr lyser med sin frånvaro.

Det har varit som ett blankt papper inne i huvudet.
Jag svurrar runt bland mina favvis bloggar,
sen är jag helt slut.

Helgerna har blivit min blogg tid
men det blir väl ändring fram över våren.

Nu börjar det dra ihop sig riktigt med
alla åtagande angående våren!

Vi håller på med både marknaden och mässan nu så det är fullt upp!

Möten!
Alla dessa möten.
Skolan och bilklubben och jobbet, finns det något slut??
Behövs alla dessa möten?

Jag undrar om inte de flesta skulle kunna vara något annat.
Man skulle kunna få mycket av informationen på mejl.

Ja sist jag skrev på bloggen var i torsdags, alla hjärtans dag!
Min man och småkillarna hade fixat en bukett rosor och av
min mycket goda vän C en
jag fick en bukett tulpaner.
image193
Så här nära står de bara för fotot!

Min man ringde på jobbet i fredags och hade gått tidigare från sitt.
Han skulle iväg till stugan direkt. Macke mellankillen skulle med.

Han for på skolan och gick på en nit, han vägrade!
Då tog han med sig Macke upp på dagis och hämtade Kappe oxå.

Han däremot ville med på en gång!
Det var bara att fara hem

och packa en ryggsäck till lilleman.
Därefter drog de iväg!
image194

Jag och Macke schillade,
han framför datorn och jag
framför dumburken!

Fredagkvällarna
är det morden i midsommer
och den serien gillar jag.

Lördagen blev hemma dag oxå.
På eftermiddagen åkte vi till
min mor och far på middag.

Vi stannade och såg de 8 bidragen
till melodifestivalen, varför vet jag inte
för jag tycker det är så dåligt!

Sent på kvällen satt jag här och skrev.
Vad händer då tror ni?

Japp!
Loosa kontakten med sidan!
Efter det gick det inte att komma
in igen,

oh vad trött jag blir då!
Nu är det söndag och
min ledighet är snart över
för denna gång!

Fjällfararna kommer i
eftermiddag, så sen är
det fullfart igen!
Ha dè

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0