Denna stora vackra måne...

fotade jag uppe i fjällen. När jag tittade i fönstret på kameran ni vet så täckte månen stort sett den. Här är resultatet när jag fick se bilderna i datorn:
image152
Ser inte särskilt stor ut eller hur? Inte särskilt nära heller för den delen! Jag lär ju aldrig få något pris som fotograf i allafall.
image153
Jag står på bron och tar på det rosa molnen!
Alla jäkla buskar är överväxt här. Vi blir sällan ovänner min man och jag men kommer det till trädgårn, då jäklar! Han kan absolut ingenting om växtlighet, men sista ordet vill han ha i ämnet. Det ska växa för att slippa insyn!!!! Jamen det är ju typ en halv kilometer till närmaste hus! Man må ju ansa annars växer det ihjäl sig, men icke! Så nu får han sköta det själv, med andra ord ingen gör någonting!

Helgen har varit lugn och skön, vi har inte haft så värst blåsigt heller,
så det finns inte mycket att klaga på, annat än att helgerna går för fort!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: raskan

asså vare där med din DIGGI?
jag tog med min mobbe ja när ja satt i bilen..
hmmm vikken vart bäst?
JA NU LEEEEEEDIG....jihaaaa....

2008-01-21 @ 08:10:49
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0