Möt våren i Paris....eller var det Prag?

Ja, inte vet jag.
Jag far ju aldrig utomlands av princip.
Nä, eller jag vet inte varför.

Min syster är både häst och travtokig,
så med sambo så drog de till Frankrike
igår. Prix d`amerique är det som hägrar!
Själv så vet jag knappt vad det är!
Fast jag vet att svenska hästen
image167
Going Kronos ska dit, för att jag lyssnar på sport radion!
Gud vad gammal jag känner mig då!

Jag har haft någon trav favorit jag med.
Viking kronos var en sådan!
Så jag måste väl titta jag med.
image168
Jag tycker att det är jätteroligt för dem,
att få komma iväg! Även om det rör sig om inte fullt en vecka.
Jag undrar vad de har för väder där?
går det mot vår, eller? Jag vet ej.
Skulle vi fara till Paris, hamnade vi väl på
Disneyland, skulle jag tro!
Så resten av landet skulle man väl knappt få se!
image166

Just nu längtar jag till fredag klockan 16:00, för detta har varit en vecka
tung som jag vet ej vad! Helgen är just nu djupt efterlängtad!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: SANNA panna raskan

önska jag med fick åka dit jihaaaa de e ju värsta folkfesten...men ELITloppet är bättre o roligare o se........
ja ska inte klaga jag har sett 3 st priiiid dööö am hahahahahahaha..kram.....JA SKA SE DE PÅ TEVEEE ja..

2008-01-25 @ 11:10:39
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Då är du nyligen hem kommen,vad skönt att få ha helg nu då.

Mvh Anna-Carin

2008-01-25 @ 16:50:02
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0