Sista dagen på året.

Nu lämnar ett händelserikt år oss.

Jag och min man har varit på många tillställningar under året.

Vi har sett mycket och varit med om en hel del.

Vi har fått varit friska, haft roligt med våra vänner.

Det sista som hände 2007 var att min faster

gick bort mycket hastigt på nyårsafton.

En kraftig hjärtinfarkt ändade allt. Hon var bara 65 år.

Mycket sorgligt måste jag säga, trots mycket värk och elände

så hade hon humöret på topp.

Jag är glad för hennes skull att hon slapp ligga.

Det ville hon absolut inte, utan det tog knappt ett dygn, så var det slut.

Min mamma var jämnårig och de har alltid haft bra kontakt, så

mamma har verkligen varit ledsen.

Vi åkte därför ut till mina föräldrar på middag och blev kvar till efter klockan 22.

Då måste vi hämta våran mellanpojk som firade nyår med sin kompis.

Klockan 00:00 skickade mannen och ongan iväg några raketer och jag fick lite bubbel.

Nu sover alla och det är väldigt skönt och det är väl dax att knoppa själv.

Jag önskar att 2008 blir ett bra år för alla!
Må gott!



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Beklagar det som hänt er.Det är alltid jobbigt när en nära vän/släkting lämnar jorde livet i så unga år.
Jag önskar er alla ett gott nytt år 2008.

Kram Anna-Carin

2008-01-01 @ 13:02:22
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: raskan

få se kikar va klockan e när DU sitter o bloggar hahahahahaha.....jihaaa...du ja har vart vaken ja hela natten sviter efter min jobbar helg tror ja...
kunde fan inte somna...drack inte så mkt heller va alkoholen asså.....god fortsättning själv orkar ja inte blogga denna dan den första 2008.
kram

2008-01-01 @ 21:33:04
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0