Vecka nummer 3 2008!


image151
Torsdag!
Är det inte fantastiskt, redan torsdag.

Jag har inte skrivit något sen i måndags.
Det blir att kolla i genom bloggarna jag gillar.

Jag hade till och med glömt ett möte.
på tisdagen var vi inbjuden till skolan som
minstingen skall börja på till hösten,
så jag skippade styrelsemötet till för mån
för skolan. Det är ju viktigare!

Onsdagen var det marknadsmöte,
Det blir på detta stadiet koll, mest.
Vem gör vad, vem har koll på vad?

Klockan 22 är det svårt att komma
igång med något skrivande.

Min kollega har haft sjukt barn ett par dagar.
Inget farligt, utan feber och förkylning.

Det har varit jättekul, för då får man träffa
vikarierna. Vi är sällan sjuk så det är inte ofta
vi jobbar med andra!

Vi har haft det bra på jobbet ,
hunnit det vi skulle plus lite till.
Det är alltid bra att det funkar man får mer inspiration, då.

Plusgrader igen och nästan regn, snöglobb kan oxå kalla det!
Det ska bli kallare igen, typ minus och det är grett!
image150
Nu måste jag göra klart inför morgondagen, duscha och ner i slafen.
Jag är sliten vet jag av erfarenhet när fredagen uppenbarar sig.
Att lämna sängen är ett stort uppdrag imorgon, trööttt!!
Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0