Grattis till mig.....

såg att jag skrivit 300 inlägg,så
detta är alltså det trehundraförsta
ilägget jag gör! Det första var
17/10-07. Fast idag är jag inte
på något vidare blogghumör,
verkligen inte! Fattar inte
vad det är för fel, jag kan inte
lägga in från youtube, varför
inte? Har inte gått sedan före
den 6/7.  Vad ska jag ta mig till?


Snygga veteranMc!

Idag har jag varit på motorstadion
utanför stan och kollat Speedway.
Det var en Veteranmc dag där.
Den som ville fick provköra,
men det ville inte jag!


Med mig kom solen så
vi blev kvar hela dagen!
Det hade regnat innan,så
jag måste säga det var tur
för dem att jag kom!

Ungarna var med, så när
vi kom hem har minstingen
kört speedway hela kvällen!
Mekat och kört(cykeln, då förstås)!

Såg något intressant, detta:

Är det mode bland speedwayförare eller hade han lånat ut den
andra stöveln eller ville han inte gå med släpskon som är gjord
av järn?
Ja, jag undrar?

 Det var min dag, förresten så när jag
kom hem så greja jag med blommorna.
Det vill säga jag köpte
9 pelargonier och en Lycklig Lotta igår för 100 kronor
! Det
är min prisklass det! Jag satte om dem och placera ut runt gården
ska fota får ni se vad jag pysslat med.

 Sedan har min äldste son flyttat till egen vrå
och kom hit i veckan och städade ut sig, så pass
att lillebror kunde få rummet, vilken fest!

 Jag sa till min man idag att det finns visst en
rörelse som heter" Reclame the street"

Jag ska starta Reclame my home!
 Min äldste son har haft hela
källaren för sig själv i alla år och

 numer ar vi fyra som har fått dela
på övervåningen, men nu som sagt

är vi en mindre  och vi har återtagit gillestugan
, YES!!! Mer space till oss!
Skönare för sonen som får ro sig själv!

 Förresten " Reclame the street" från vadå?
om inte bilarna hade funnits hade vi väl inga
vägar heller, eller har jag fattat fel?

Jag det var min söndag och är det någon
som vet hur man gör för att lägga  in något
från Youtube så får ni tipsa mig!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Vilket väder vi haft, ena sekunden + 25C och andra har det åskat och haglat... Men just nu är det bra väder igen ;^)

2008-07-14 @ 10:35:14
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: marie

hoppas att ni har sol idag....jag har ett helt hus för mej själv nu,hehe..... lugnet före stormen, som det heter.

2008-07-14 @ 15:34:29
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: soffie

Oj va häftiga mc:s.

tack för ditt inlägg om era nostalgiträffar med alla snygga bilar och det.Låter jättekul!

ska ta med kameran nästa gång jag åker ner å kollar in våra vrålåk vi har här i Karlstad!

må gott

2008-07-14 @ 22:20:09
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas du får en härlig dag!!

2008-07-15 @ 09:06:06
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: raskan

hade du inte en ny blogg bara för de där med bilar o MC?...mej spelar de ingen roll dom e fin o kika på ju like old stuff...

2008-07-15 @ 10:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0