Jag funderar på en sak.....

om man vill ha lösenord på
sin blogg, är det blogg innehavaren
som delar ut lösenordet eller ska den
som vill läsa be om det?

Ja, jag vet inte! Jag kan tycka
att det är blogginnehavaren som ska
kontakta de som hon/han vill ska tillgång.

Det eftersom det är den personen vill
begränsa insynen. Jag vill även klargöra
att jag inte har några åsikter om lösenord
utan det måste var och en få bestämma.

Jag måste känner bara att jag blir osäker
på hur man ska/brukar göra. Det är inte
ofta,men någongång har det händer det.

Nu kanske sommaren är på väg! Solen
har visat sig ett par dagar i sträck men
det blåser så man inte tror det är sant!


Har inte mycket att blogga om, för nu
har jag haft ett par dagar med olika
projekt hemma. inget att skriva om!

Nu på fredag börjar stråket förköret till
Yran! Nu blir det livat i stan!
Ha dè








Kommentarer
Postat av: marie

de var inte på allsång på kvällen....utan de såg på dagen när de repeterade....det har vi gjort varje år.

jag har sett carola, stefan sundström, charlie häckner (vet inte hur han stavar efternamnet).

dom har jag sett på när de repeterat on stage....kul.

2008-07-23 @ 20:35:23
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Schwester Lil

Hejsan! Idag har jag döpt fölet. Skickat papperen så nu blir det intressant att se vilket namn som väljs.

2008-07-23 @ 23:24:39
Postat av: vivan

Hej hopp.i galopp!!!

ha det så bra..kramiz:)

2008-07-23 @ 23:52:11
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: soffie

å va roligt det lät med yran vart bor du.

Jag har ingen aning om hur det funkar med lösenord.

hos mej får alla kolla för jag skriver inga hemligheter.

Må gott

2008-07-24 @ 00:04:28
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0