Väder.....

i dessa semestertider
är vädret viktigt( då också!)
Här nedan ska jag nu visa
 olika sorters väder och även vissa
 ställen man kan undvika föratt
semestern  skall bli så bra som
möjligt!

Tänk vilken grej, att kunna hålla i solen!

Här brukar man känna en viss oro om man står på en båt mitt på havet!

Både och!! Vacker sol och en stor blixt!

HAHAHA, vet ni vad jag tänker på när jag ser denna bild?
 "Då tar jag ett moln som hatt och ser på jorden, den är vacker jo det är den!
I från filmen Dunderklumpen och fjället Jätten Jorm som sjunger!

Detta är väl en vy från ovan?

Om du surfar kolla att du inte får sällskap!

Verkar vara en dålig dag på jobbet!

Så blir det vackert väder och OOPS så är det fullt på alla badplatser!

Detta kan inte vara Sverige! aldrig så varmt så man måste sitta i
vattnet och äta!

Uppfödning eller mat?

Kossorna ska vara ren och sval , de också!

Även ormen ska städas!

Lite väder och gluttar från semesterorter!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: marie

vad mycket du handlade, jag kommer att få min present, en annan dag, lennart och robert ska till stockholm om en vecka, så de handlar något där =)



du har fått en utmärkelse, av mej

2008-07-05 @ 20:17:01
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: marie

jodå, det åskade och blixtrade, jag själv kan tycka att det är mysigt med åskan, men jag har respekt för den åxå....

det är min man och min son som drar till stockholm, killarnas semester kallar dom det, det gör de varje år. jag och amanda stannar hemma.

jag kopierar länknamnet och klistrar in i inlägget...

2008-07-06 @ 10:50:55
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Suveräna bilder, alltid roligt att kika in hos dig!

Ha en bra dag!

2008-07-07 @ 15:03:52
URL: http://plogflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0