Midsommarafton.....

firar vi med vänner inom
bilhobbyn. Vi brukar bli 10-12
stycken. Äter, dricker och skrattar!

Sill och grillat, Jordgubbstårta och nytt
för i år friterade bananer och glass!
Vi hade mycket trevligt och kl.24 gick
sista gästen! Då var alla nöjd!

Börjar vi bli gammal? Jag var nykter
och körde, jag svängde hem ongan.
La dem och såg till att allt var grett.

sen for jag tillbaka och hämtade 4 som
jag lovat skjutsa hem och sen for jag
hem och la mig! Igår var mest en vilodag.

Lite hemmafix och inget särskilt hände.
Idag har det varit den stora röjardagen.

Håller på att förbereda min äldste sons
eventuella flytt! Får han en lägenhet nu

i några månader över sommaren så ska
han och några kompisar fara til Oslo en tid.
Då ska jag ta hans rum och flytta ner Macke!

Nu ska jag avslöja nått megamesigt!
Jag var helt såld på Don Johnson!

Köpte till och med den här LP:n.
Såg någon intervju med honom, sen

då var han värsta drygskallen, direkt
otrevlig mot hon som gjorde intervjun
Tror arr de var den här Cicci, på tv4.
Hon brukar recensera film i allafall.

Då släppte förtrollningen! Jag klarar inte
dryga killar, fy vad avtändande! Här kommer
han! Förresten var det längesedan jag
hörde något om honom, har ni?




Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! visste inte att han släppt en skiva, eller så har jag förträngt det.Minns bara honom från den coola serien Miami vice.Den serien var grymt bra.

Vad Don gör nu,har ingen aning, kollar man på foton på google ser han bara sliten och gubbig ut.



Ha det bra // Anna-Carin

2008-06-24 @ 12:33:07
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: anna broman

Här i norge blev det endast en öl på sankt hans,som midsommar ju heter i norge.Den dagen firas alltid den 23juni och i år var det på en måndag.Fint väder hade vi i alla fall.

Don,e inte han alkis också?

2008-06-27 @ 16:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0