Lördag!

Fredagkväll var mycket trevlig!
9 arbetskamrater och jag samlades hos
Annika och inmundigade tacos och alkohol.

Inte illa alls! Mycket skratt och tokigheter!
Vi tittade även på smycken och oriflame.
Mycket öl för mig, vin för andra.

image221
Gott var det. Min granne L var chaffis
både in till stan och hämtade även mig.

Väldigt uppskattat! Klockan 23 var jag
hemma och en timme senare knoppade

jag! Felet med fest på fredag är att orken
inte finns hos mig. Flera av de andra

var ut på krogen sen, så alla är inte
lika dålig som mig att parta!

Jag är mol allena i hemmet!
Detta sen igår kväll, då min man
och markus for till fjälls.

Kasper har varit hos momma och moffa
hela natten och Henrik har varit
i Danmark på Neil Young Konsert.

Helt fantastiskt att bara vara!
Bjuden på middag hos föräldrarna
ikväll, skönt slipper tänka på mat.

Längtar lite efter lilleman som for redan i går
morse, känns lite långt. Nu träffs vi snart.

Ska väl se melodifestivalen i kväll har jag
mer eller mindre sett de andra, så får jag
väl klämma den här oxå!
Nu ska jag göra mig i ordning och åka!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Du verkade ha en bra fest!
Ha en bra söndag nu !

2008-03-02 @ 09:35:56
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Bork rigel är fin, min pålle är efter Norska Dalar!

2008-03-02 @ 09:50:11
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: marie

kul med lite party, ibland.
det var längesedan för mej, krogen drar inte, längre, bara ungdommar ute, man har blivit för gammal för sånt, känns det som,hehe.
här i karlstad har det varit dåligt med snö, hela vintern, så nu är det ingen idé med vitt på backen.

2008-03-02 @ 09:59:29
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: raskan

je ha tege bort.:)
KUL kväll för er ju..
ja joppar ja...kram

2008-03-02 @ 14:10:48
Postat av: Irre

Hej
Ja det var mycke trevligt i fredags..man fick skratta mycke helst åt de tokigheter du berättat

2008-03-02 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0