Vet inte om

Jag haft med de här bilderna förr men
det är i allafall från Motormässan
Östersund 2007.
image259

Den lilla blå/vita bilen är en Goggomobil!
Visst är den snygg!


image258
Det här är en Messerschmitt KB som står för Kabinen roller!

Det är veteranklubbens monter som jag och A satte ihop!

Måste bara sätta in ett kort på
"The one and only!"
Det får mig att längta till sommaren!
image260
Pris till Cadillac!

För den observante läsaren så vill
jag bekräfta att det är två
Cadillacar i två
montrar! En Seville
och en Biarritz av
årsmodellen 1960!

Top of the line!


Ha dè







Kommentarer
Postat av: marie

WOW, vad det blänker i lacket, snygga bilar.
den rosa skulle man vilja glida runt i...

ha dä

2008-03-19 @ 08:33:16
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0