Bilprovningen...

Vi bilfolk, kan nog anses som lite knasig!
Vi tillbringar hela lördagen på bilprovningen!
Till det har vi roligt fast vädret bitvis är uruselt!
image366
Alla står fint på led!

image368
Motorcykelfolket hade en egen kö!

Besiktningskillarna hann mellan 8-14
besikta 148 fordon. Fördelningen mellan
motorcyklar och bilar får jag på måndag.

image372

Vi hade ett fik som heter Svensson cafè
som hade tagit med sig bord & stolar och
ett partytält som de hade försäljning av
vansinnigt goda mackor och gobitar, kaffe
och dricka! De stod på parkeringen till
bilprovningen och det var ett gott avbrott
för väntan är lång!
Jag stod väldigt bra mellan en gammal Daf
och en Lloyd!
image369
De tre sista bilarna i kön!

Ännu ett kort på Caddyn och Lloyden!
image370

Jag var inte speciellt tidig!
Det är jag aldrig! Jag skulle
skjutsa Markus på Enduro.

Kasper till momma och moffa.
Sen skulle jag hämta Cadillacen
därefter kunde jag komma till
besiktningen!
Mannen i mitt livtog en av
motorcyklarna. Jawan från 1958!
image371
Idagen gick bra och de är nu godkänd att framföra på vägarna!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: raskan

snyggt uppställd o helvete va du ligger i med all grejjan hu hinn du??
Ja surra med KF hu sa att hu va dör med med sin hoj......kram på dej

2008-05-18 @ 22:58:10
Postat av: marie

oj vad
många fina bilar du har med, men din är finast, jag gillar färgen......
idag tittar solen fram, men det är lite kyligt ännu.
får hoppas att det vänder nu.

ha dä

2008-05-19 @ 12:09:48
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0