Kalas....

dag har vi haft litet kalas för de närmaste!
Vi hade god tårta, faktiskt 2 stycken.
lite äldre, alltså momma+moffa och farmor.

Gudföräldrarna, det vill säga Markus har
en gudfar och Kasper en gudmor och de
två är sambos. Mycket behändigt!

Gudfadern och min man har känt
varandra sen de var 5år, så man
kan väl kalla dem bästisar!

Moster kommer en annan dag.
Vet ej om jag var otydlig eller
mottagaren för meddelandet
inte var helt med! Vilket fall
är det skönt att det är över!

Det blir kaffesöl hela dagen!
Så man blir ju alldeles olag
i magen! Jag fick tulpaner!
Det gillar jag!

här min lilla trollunge som
blir 9 år på tisdag!
image347

Kommentarer
Postat av: marie

åren går fort, snart är han 14 år, med basröst, och gör,stora bekymmer för föräldrarna...

ha dä

2008-05-05 @ 17:42:13
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: raskan

sorry ja glömde dej igår kan du förlåta mej...
ja ska ringa nån dag INTE idag för idag ska VI fira sonen på hans egen dag kraaaam

2008-05-06 @ 09:04:42
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Tänk vad tiden går fort!men det är sjönt också att de blir äldre våra kära barn.
Ha det bra / Anna-Carin

2008-05-06 @ 20:47:42
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: marie

jag bara funderar, på om jag ska vandrarleden själv, ensam....det lutar mot det.

skönt väder idag med...
ha dä

2008-05-07 @ 08:47:28
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Moster

Jag ringde för att gratta ditt lilltroll när jag for från jobbet, men ingen behagade svara...buhuuu!
Hälsa och gratta i alla fall så får vi bestämma ett nytt datum för firande!

2008-05-08 @ 22:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0