Annorlunda Frågor....


1. Vad heter du?
Annika

2. Vem tror du att du är egentligen?
Motorgalen kvinna och mor mitt i livet!

3. Är du för lång eller för kort?
Det beror ju på, om det är som vanligt så räcker min längd,

men ska jag ha något som står ovanpå köksskåpen är jag för kort!

4. Hur gammal skulle du vilja vara?
20-25 år

5. Vad heter du i andranamn?
Eva(efter mormor)

Marie efter?

6. Vad står FB för? Flashback eller Facebook?
Flashback?

7. Är du en teaser eller en pleaser?
Hmmm, teaser.

8. Har du funderat på om din pappa verkligen är din pappa?
Nej, Har alltid varit en pappaflicka!

9. Har du varit med om något konstigt som du inte riktigt kan förklara?
Ja, i samtal med en kvinna som utan jag sagt att jag hade barn berättade saker om mina barn som hon omöjligt kunde veta.

10. Din vän har kommit över en summa pengar i ett brott där ingen människa kom till skada. Skulle du ljuga för polisen för att skydda din vän?
Det hänger på vad det är för brott och vilken kompis det är!

11. Lakrits eller vanilj?
Lakrits

12. Pratar du för dig själv när du är ensam?
Ja det händer rätt ofta

13. Gud är: en kraft, en person eller en projektion?
En kraft!?

14. Vem kommer först?
Menar? Mina barn

15. Är du tyst eller högljudd i sängen?
Ja och vad gör jag i sängen?

Snarkar inte. Alltså tyst

16. Har du fejkat en orgasm?
Kan väl hända att jag gjort

17. Vilket ställe vill du besöka "när det hände" - Area 51 eller Studio 54?
Vet inte vad det är riktigt men provar väl i så fall Studio 54

18. Fem låtar i soundtracket till ditt liv:
Can`t stand the night (Accept)
Summerlovin (Grease)
Give me a man after midnight (ABBA)

Vår gamle Opel(Eddie Meduza)

Pink Cadillac( Bruce Springsteen)

19. Vilken av dem ska spelas på din begravning?
Nä, den har jag inte skrivit ner för det är

"seasons in the sun" med Terry Jacks

20. Tre sorters godis eller snacks som du gillar:
Wingum,Sötlakrits,viss choklad.

21. Handlade fråga 11 om glass?
Nääeee.....

22. Vem spelar huvudrollen i filmen om ditt liv?
Babben Larsson

23. Vilken bok läste du senast?
Svensk Maffia

24. Skriv fyra märkliga saker om dig själv, varav en är sann och tre är falska!
Jag är bra på att ordna middagar och stora evenemang
Jag kan måla och skapa
Jag är väldigt pysslig
Jag är duktig att handarbeta

25. Attraheras du av personligheter som är din motsats eller som liknar dig?
Ja inte nån som liknar mej hellre motsatsen.

26. Vad stod det i det senaste sms:et du fick?
Jag har fått pengarna från F-kassan Hallelulja!

27. Vad har du på dig när du sover?
T-shirt o trosor.

28. Nämn två kändisar som du vill para dig hämningslöst med!
Brad Pitt & Johnny Depp

29. Är morgonmänniskor onda eller goda?
De är nog goda, för jag är ingen sådan och jag är skitsur halva dagen

30. Du får chansen att leva i ytterligare 200 år, men ditt liv tar en paus och startar igen om 50 år - skulle du tacka ja?

Ja, visst alla chanser till liv är välkommet!


31. Välj tre personer som får bli miljonärer?

Mina barn!


32. Skulle du vilja bestämma över din egen död?

Nej! Det får gå som det går!


33. Har du dejtat någon som du träffat över internet?

Nej, Icke sa Nicke! På min tid när jag ev skulle dejta fanns knappt datorer!

Jag utmanar ingen,men det skulle vara kul att HÖRA vad dessa svarar.

Soffie69
Tallrotsmarie
Vivan
Mia
Skogstrollets
Anna-Carin

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka roliga frågor! L

Jepp, Scotts klarade sig fint, och jag tror dom tar hem alltihop...men nu kan jag nästan tycka att LarsKristers börjar bli lite charmiga.... :-))

2008-11-09 @ 08:01:01
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

Mmmmm vilka roliga frågor.....ska kopiera frågorna och skriva lite under dagen.....vi får se hur ärlig jag är ;)

2008-11-09 @ 09:44:47
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: soffie

Roligt att läsa om dej,får se om jag antar utmaningen sen tack för du är nyfiken på mej ,

kramen å ha en goo dag

2008-11-09 @ 10:04:53
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0