Fredagkväll....

skönt nu är det helg!
Minstingen var hos
mormor & morfar idag
han har blivit så snorig.
Jag åt lite och intog sedan
stablitsidoläge resten av
kvällen, guu så skönt!

Natten mot torsdag blåste
det något så in i vassen, så
jag trodde taket skulle blåsa av.
På vissa ställen i Jämtland hade
snöat och drivit så det var bitvis
över 1 METER snö på gården!

En man som Radio Jämtland
 pratade med hade haft problem
att ta sig ut ur huset!  När han
väl kom ut hade han fullt upp att
komma fram till boden och hämta
snöslungan!

Här framme på
samhället så är det inte så farligt.
Fast det som inte satt fast låg utspridd
på gården på morgonen! Ja, vad ska
jag göra idag då? Jo jag vaknade med
huvudvärk, händer ofta är jag är ledig.

Minstingen har hosta så han kräks! Inte kul.

Jag hade tänkt börja göra lite advent på
nedervåningen, där är vi inte så ofta så
med lite "Good Luck" så kanske det är
bara lite dammsugning till nästa helg
om jag gör det riktigt nu!  Nu först
ska jag i allafall vara med Anders Eldeman!
Vi ska lösa Melodikrysset och sedan ska
jag börja så smått! I kväll Raskan ska vi
ju vara i Stängnäs och på Dansbandskampen!
Det ska bli spännande!

Apropå Raskan så har det visst blivit bestämt att
det ska bakas tunnbröd hos henne, det har jag
missat totalt, jag vet det var på tal men inte
att det bokades ett datum så antingen var jag
full eller inte där det bestämdes! Fast håll
med om att det låter mysigt, att  "Dream Team"
Skulle göra succè som tunnbrödsbagare!
Snacka om julbestyr!
Nä, ni nu är det Anders som är intressant!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: raskan

JAAAAA det vart bestämd den kvällen dream team var i Grytlappen vart fan var du då??....full o sov eller hahahahahaha...KOMMER DU??....häää bli mysche folk..

ja just ja dansbandstjimmen ikväll...

asså palla??.....ere Jannez ikväll elle`??

kram

2008-11-22 @ 10:45:26
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0