Har varit klen att blogga.....

den här veckan.
på tisdag hade jag
besök av en god vän

hela kvällen. När hon gick
var det hög tid att lägga barn
 sen stupa jag själv i säng.

Igår
ringde Henrik, den store ni vet
han jag döpt efter Nils Ferlin och
John Lennon!( Säger han själv!)

Han är döpt till Henrik Nils John!
Då var de på väg hem för kompisen
ska på begravning.  Det blev lite

pyssel innan jag kastade mig i säng.
Idag har jag varit med med son, underbart!!!!
Dock är det många som river och sliter

i honom och vill träffa honom nu när
han är hemma några dagar, de far på söndag.

Roligt att se honom igen! Vi åt mat
surrade och skrattade en stund. Därefter
började hans telefon att ring och han for
till sina vänner. Nu har jag faktiskt tagit mig
 tid en stund, men nu är det på natten igen!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: soffie

haft en bra helg,

2008-11-07 @ 09:17:19
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag önskar dig en lugn och trevlig helg.

Ha det bra /Anna-Carin

2008-11-07 @ 14:13:03
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: marie

japp, nu är det natta igen =)



trevlig kväll på dej

2008-11-07 @ 20:17:46
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: anna

coolt att H var hemma en sväng.Här är det äntligen helg igen och jag skiter i att jobba en massa övertid i morgon.Pengar är inte allt här i världen. Har nyss sett en dokumentär om Kiss,dina gamla idoler från tonåren.Kul att se dem igen.Paul är inte lika hot som han en gång var:)

Trevlig helg

2008-11-07 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0