Idag är jag också tjurig!

Jag tycker så hemskt synd om mig själv,för det är ju ingen annan som gör det!
Närå, det är inte så illa, det är hormonerna! Visst är det väl märkligt, när jag var
19 år så slutade jag få mens och den kom två ggr per år fram till jag var trettio.

Till semestern och juletid, då fick jag äta någon slags blodstoppande tabletter,
minns inte vad de hette men det kunde bli upp till 6 per dygn och jag var mer
eller mindre utslagen. Detta var retsamt för jag hade inte heller någon ägg-
lossning. Så alla mina barn(3) har kommit till med medicinsk hjälp. Jag tyckte
det var mycket retsamt att jag själv inte fick bestämma när jag ville bli gravid.

Under flera år så gick jag hos en gynekolog som försökte få någon ordning
på mig. Till slut gav han upp och sa att det var fråga om månader innan jag
kom i klimakteriet det har gått 6 år sedan och för drygt 8 år sedan när jag
när jag fått min andra pojke så huxflux så var den där exakt på dagen var

 fjärde vecka ,men tror ni att jag blev med barn? Nix fortfarande ingen ägg-
lossning! Snacka om drygt, det var väl därför jag ville ha den! Men nu
nu kommer den var tredje vecka, NUUUU,nu vill jag väl inte ha något
sådant. Nu vill jag ju att den ska bort, helt meningslös nu måste jag

säga!  Jag har världen darrigaste humör, svänger så jag blir brydd
själv! Ena stunden kokar jag över av ilska nästa börjar gråta av ett
 tvprogram. Jag får ont i hela kroppen och har hormonrelaterad

migrän. När det gått några dagar på veckan så tycker jag så förfärligt
synd om mig själv så det är inte sant! Hu så knäppt! Varför kan man aldrig
vara riktigt nöjd någon gång? Ja, jag vet inte!  Så det är inget större fel
på mig egentligen!
Nu kommer en låt som jag gillar!



Nu är det torsdag redan! Vart tar tiden vägen! Det är
snart första advent.  Lördag är det snart och ett nytt Dansbandskampen!
Jag läste på en blogg att det var hur sämst som helst! Ja det är väl tur
att vi tycker olika annars skulle det vara ett smalt utbud! 

Ja och så har
vi ju Jämtlandsbandet Jannez med också! De är ett väldigt ovanligt band
de började spela när de gick i skolan och var typ 12-13 år och ställde aldrig
in någon spelning. Aldrig bytt någon bandmedlem  Fyra killar var de
 till i början av juni i fjol då basisten tragiskt omkom i en mc-olycka på väg
till turnèbussen, de var de andra i bandet som hittade honom. Första tiden
efter olyckan så visste de inte om de skulle fortsätta, men de gjorde det och
de har en stor spelglädje och de är duktiga! Kolla in deras Hemsida!

Nu har jag gnällt av mig så nu är allt bra!
God natt!






Kommentarer
Postat av: kvigan

Hej hej

hoppas de repar sig å de snart går över

ha de gott

//Erika

2008-11-20 @ 09:27:26
URL: http://skogstrollets.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! du ska se att du mår bättre snart.Läste om den olyckan i tidningen,otäckt.

Ha det bra

2008-11-20 @ 09:52:28
Postat av: raskan

ja de va ja som sa det var sämst va JAG tycker ju de skit program hahahahaha

JAAAA man får tycka synd om sig själv de gör jag ibland oxå.....men va fan din kropp vad gör den me de ......:).......kram

kommer du den 6/12???

2008-11-20 @ 10:35:52
Postat av: marie

mina barn har jag haft barnutredning på....5 år på varje unge.

ta temp och äta massor av hormontabletter...fruktansvärt psykiskt var det.



hoppas att det går över snart för dej, för det måste vara jobbigt, när man inte är sej själv.



neeej, vi har ingen snö ännu.

2008-11-20 @ 14:55:45
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0