Lördag....

igår kväll startade jag aldrig datorn.
Min man skulle på After work och ville
att jag skjutsade honom. Det gjorde

jag också!  Därefter så hade jag och
småkillarna en riktig myskväll! Vi
låg framför tv och kollade Barda och film!

 När klockan vart 22 så ringde
mannen i mitt liv och ville hem!
Då vi kom hem så la vi oss alla för
natten, skönt!!

 Imorse kokade jagkaffe och bjöd
familjen på fika sen var det Melodikrysset.

 Så nu har jag grejat lite i köket, jag
har fått 32 ny glas som ska diskas
och gärna få plats i något skåp!

Det är ju dansbandskampen också!
Jag undra hur det ska gå för Scotts
ikväll?

Vilket motstånd möter de?

Ja inte några jag känner till
så det blir nog spännande!


Hoppas bara jag kan se det
vi ska till mor och far på middag
Hela min familj och syrran med kill!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: marie

panda bebisen såg grym ut =)



jag vet inte hur operationen har lyckats, om ungefär 2-3 veckor tror jag, väntan är dryg....men jag är glad att jag börjar att repa mej nu....

2008-11-08 @ 14:30:58
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Mia

Måste nog kolla vilka dom möter ikväll L

Tror du är den enda i hela landet som haft bra väder idag, fy så grått det verkar överallt...

2008-11-08 @ 15:12:03
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0