Igår fick jag....

7 kilo skalad potatis av min far.
Så när familjen var utfodrad, så
var det bara att sätta igång!
Skära stavar,stavar,stavar så
långt ögat nådde! Det fick bli
Janssons frestelse och
köttfärsfrestelse i parti och
minut! Full frys!!

Jag sitter just nu och
 lyssnar på min yngste son
som gnäller i sömnen, het
som en kamin, shit nu blir
han sjuk på lovet, hans första!
Själv har jag min förkylning kvar.

Jag har kanske den oturen att
jag får influensan i år, så den
tar över ifall denna klenhet
skulle ge sig! Jag har jobbat

hela tiden och varit helt slut
på kvällarna, så jag till och med
lagt mig efter matbestyren varit
avklarad, vilket jag aldrig gör annars.
Jag har kollat mina favvisbloggar och
kommenterat men sen har jag stängt
ner och gott och lagt mig igen. Huvva!

Jag har även missat melodikrysset
förra lördag, även på nätet!!! Hur sjuk
är jag egentligen?? Apropå förra
lördagen, såg ni Dansbandskampen?

Jag kollade in det, måste genast berätta
jag lyssnar inte på den sortens musik
och jag dansar inte. Jag blev helt nockad
av ett gäng som heter Scotts och de är
ifrån Lidköping. Vilken pipa sångaren
Henrik har, helt otroligt!!!

Nu måste
jag ju se på lördag också!!!!

Vi får se om jag kan skriva lite
i morgon också! Nu gråter
lillen så det är väl dax för Alvedon
och något att dricka.

Ha dè




Kommentarer
Postat av: Mia

Vi fick samma favoriter du och jag, vilket gäng! :-)

2008-10-25 @ 08:25:17
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

det låter som om du har det riktigt trevligt nu....

min amanda har börjat att klaga över ena ögat, och hon är lite röd......så jag säger åxå typiskt, om hon ska bli sjuk till veckan....

för jag vill jobba på, nästa vecka inför operationen.

2008-10-25 @ 08:41:10
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: raskan

Hahahahah ja fatta väl att du skulle du med man kan inte jobba o gå på 100 möten i veckan o sitta o knappa på datorn nångång som pallar man inte så ere,melodikrysset hihi...du e för härlig du

2008-10-25 @ 09:26:52
Postat av: anna

Har också varit sjuk med feber och snuva.Börjar bli lite bättre nu men fortfarande förkyld som bara f...

Klemz

2008-10-25 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0