YES,YES OCH YES!!!!

Scotts gick vidare!!!
Jag trodde väl aldrig
att ett dansbandsprogram
skulle vara något för mig

en lördagskväll! Andra
programmet och andra
gången jag sitter och kollar!
Det var hårdae den här gången.

Synd att Date åkte ur direkt,
de hade jag velat hört en låt
till med, duktig sångare.

Hur ska det gå nästa vecka?
Då är det med två gäng från
Jämtland, Yvonne and the

quick picks och Mickeys.
Den 22/11 är det dags för
Jannez också från Jämtland.

Det ska bli kul och se hur de
klarar sig. Natten har varit
underbar *not* har sett en
massa eländiga såpor på tv.

Kunde inte sova och fick
kliva upp ideligen för
sonen är orolig och värk
och andra omständigheter

gjorde att nattens sömn blev
kort och när jag väl somnade
 började käre maken och

surra och var kaffesugen, bara
kliva upp och koka då! Jo, han
kan koka kaffe men jag tycker

det inte blir så särskilt gott(svagt)
så jag brukar få göra om det, så det
är lika gott att göra det själv på en gång.

Nu ska jag göra lite, igen så det inte är
allt kvar i kväll!

Inatt blåste det skapligt och regnade
Nu är det strålande sol och varmt!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: Mia

Samma här...trodde heller aldrig att jag skulle bli sittande framför tv:n och titta på dansband! L

Mina favoriter är fortfarande Scotts...

2008-10-26 @ 10:30:40
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: anna

Glad att jag slipper sådana program här i norge.Vi har så mycket annat som jag måste se p.g.a min käre norrman:) Sitter t.ex. just nu å ser ett avsnitt av Bonanza(Bröderna Cartwright som det heter på svenska)Det går varje lördag å söndag kl 10.30,en helgritual här i huset:)

2008-10-26 @ 11:00:53
Postat av: Mia

Glömde...julgransljusen finns på Blomsterlandet, men dom var dyra 299:-, men jätteläckra!

2008-10-26 @ 11:08:07
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Mia

Knyck tuttarna du!! ;-))

2008-10-26 @ 18:48:59
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

det blev ingen extra sovtimme för dej, ser jag.....

jag gick och la mej klockan 10 på kvällen, så jag har sovit mer än vad jag är van vid....

2008-10-26 @ 20:22:37
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag missade förra omgången av Dansbandskampen, men jag hörde att Scotts klarade sej, jag tycker dom är riktigt bra. I onsdags var jag på dans på Furan, de var Jannez som spelade, och TV var där och filmade, igen, dom följer ju efter dom överallt, jag har varit med på ett antal inspelningar, både på hemmaplan och i Malung, måtte man INTE komma med på nån bild...S

Ser iallafall fram emot när de är dags för Jannez och Zlips, då börjar tävlingen på allvar :-)

2008-10-28 @ 17:39:06
URL: http://mariesandrahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0