Men hallå vart har jag tagit vägen?

Ja, har inte haft tid över att skriva något!
Ska berätta i korthet hur veckan sett ut!
Bilträff,personalträff och två föräldramöten!

Sen var det inte mycket tid över! Jo förresten
jag har varit mycket på tradera i veckan närmare
bestämt på nätterna! Jo och så var jag och hämtade
en ny säng i tisdags. Jag ville inte vänta på min man

för då hade jag väntat än! Så därför hängde jag på
släpet och drog till syster men sambo som i sin tur
investerat i en ny säng och fick således denna över.
Släpet packades och så drog jag hem igen. Glad i
hågen! Tackar så mycket för bingen!

Imorgon ska jag köra ett brudpar, det ska bli skoj!
De gifter sig i vackra Frösökyrka och jag hämtar dem
där och kör dem till festplatsen.

Snygg eller?
Kommer på att jag vill bjuda på en låt i samband med denna bild!

Ja, sen hinner jag hem med lite tur så ska vi ta Taunusen

och fara på veteranbilsrally! kul med kvällsrally!
Därefter kan det inte vara mer att göra!

Fast nu går jag händelserna i förväg! Det jag ska göra
som min prio1 imorgon är ju Melodikrysset! Nästa steg får vi se!
Så ser min lördag ut just nu!

Eftersom jag är Jämte och patriot vill jag visa hur vi festar!
Här kan alla Jämtlandssången vi håller till i tält! och allsången
är viktig! Vi har ju både president och egen flagga!
Kan det bli bättre! Hör och se själva! Kom och festa
med oss! Finns både Storsjöyran och Åre med sina afterskii!




Härmed önskar jag er en skön lördagförmiddag!

Kommentarer
Postat av: Soffie

ojoj va du haft fullt upp.

jag känner att jag ej hinner blogga lika mycket nu det tar väldigt mycket tid.

WOW den bilen är ju sååå snygg.

hoppas din helg blir superbra!!

kramen

2008-09-13 @ 20:07:31
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: kickan

SV: Det går sådär.. behöver dock fler banankartonger senså är det bara att packa klart :)



vad ska han jobba med?

2008-09-14 @ 14:16:57
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: kickan

SV: Vi ska jobba inom manpower,så det kan bli vad som helst! men just nu så har vi fått hört att det är ett jobb inom lager..



Jag ska höra med hemköp i stan imorgon,annars hör jag av mig :)

2008-09-14 @ 21:52:59
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: vivan

jag har jobbat så jag skall lösa inatt och resten....somnar säkert..skall upp 5,30...annars löser jag den på weben i morgon...nu skal jag kolla dina filmer...kramiz:)

2008-09-14 @ 22:36:23
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mia

Mmmm, får liksom en riktig nostalgikick när jag ser Taunusen....första kärleken vet du... L

2008-09-15 @ 07:06:22
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: marie

oj, vad mycket järn du har i elden.... kul att köra pröllopsparen, det får du göra rätt ofta kan jag förstå, har man en sån fin bil.......



det är mycket här med, men det är bara en massa jobb, inget annat kul.



ha dä bra

2008-09-15 @ 07:21:02
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: skogstrollets

the nominees is DUUUUUUUUUUUU

ha de gott

Erika

2008-09-15 @ 21:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0