Tre härliga avsnitt från Satsay!!!

Min son med vänner!
Henrik är min son!

De två första är repris här på bloggen
men avsnitt 3 är nytt!


Här lägger jag in kommentarer från Facebook om dessa avsnitt!
En tittares åsikter!
Eran jämtska i hiss-inslaget känns inte som bonnigt mattmarmål,
eller drygt föling-mål. Det är mer som en utpräglad akademisk jämtska.
 En slags Wargen-jämtska.
 Ungefär som skillnaden mellan Lund-skånska och
Malmö-skånska... =) Bra jobbat!



Här är åsikter från en annan tittare!

Denna samhällsinformation är så bra att jag slår volter av glädje!
Den rika tolkningen av den kristna religionen osar svidande
cynism och uppbrytandet av samhällsenliga normer i
"Veckans dörr" skulle kunna komma ifrån SVT.
Texten om programmet är även den i en klass för sig.




Ni förstår väl att jag är stolt över min son!
Ha dè

Kommentarer
Postat av: Mita

Ja, var stolt du bara!

Vad de kan grabbarna.



Kram / Mita

2009-02-25 @ 01:03:07
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: Mia

Men....det är klart att du är stolt, med all rätt! L

2009-02-25 @ 17:46:41
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ja dom är ju så roliga, jag skrattade ihjäl mej åt Henk när han gick runt och sopade!

Nä du Syster det är nog till Bitch 09 jag tränar för;)

2009-02-25 @ 23:22:57
URL: http://elvirafattigan.blogg.se/
Postat av: anna

Shit vad bra!Tur att norskarna är snälla m H och P, de kan ju få stryk om de skämtar m fel person.

Skit kul

2009-02-28 @ 10:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0