Äntligen torsdag....

Efter två tvåtimmarsmöte, ett idag och ett nu i kväll känner jag mig helt utpumpad!
Det pga ett av mötena var mycket känsloladdat. Jag har funderat och analyserat
detta i förväg under flera veckor och fått svårt att sova och lämna detta. Nu är
det gjort och det känns underbart! 03:30 i natt låg jag och kollade på tv:n och
väckarn skulle ringa om ett par timmar och jag hade inte sovit en blund.
 Ikväll tror jag att det blir natt rätt snabbt!

Lördag
Ja, så här såg det ut! Jag kom på att jag skulle lägga mig och kolla lite tv
innan jag fortsatte! Komaläget kom som ett brev på posten! Jag sov djupt
 och drömlöst ända till morgonen! Fredag gick sin gilla gång! Jag var betydligt
lugnare och fokuserad! Fast arbetsdagen slutade olyckligt då jag och kollegan
var tvungen att göra ett mycket tungt lyft och efter jobbet så började det värka
så nu undrar jag om jag har fått ett litet ryggskott? Fredagen blev det stabilt sido-
läge hela kvällen. Jag såg lite på tv mellan stunderna i dvala. Idag är jag stel och har
fruktansvärt ont i ryggen! Jag står och går och sitter och ligger! Lite ska jag väl
kunna göra! Annars blir det väl som i detta klipp!

Jag har ju förstås lyckats lösa melodikrysset och nu ska jag
prova köra lite bil och ser om det går! Pappa och Mamma har
blivit med digitalkamera! Datorn fick de av mig och syrran
i julklapp så nu ska jag hjälpa till och lägga in bilderna på
datorn!
Vi får synas vidare!
Ha dè

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0