Blogg.se.......

Jag får fnatt på detta forum!
Jag kommer inte åt inlägg,
jag ser inte mina egna bilder
i inläggen! Inte ens när jag
lägger upp dem i inlägget!
Där av det ligger en båt
bara mitt i ett inlägg!

En Jämtländsk talgoxe!

Min son, den äldste jobbar på att göra min nervklen, tror jag!
Igår tog han sitt och pack och vände mot Oslo igen! Det är
väl så långt. Fast tanken var att han skulle dra iväg från
morgonen,förmiddagen men så blev inte fallet! Utan vid
tre- tiden på eftermiddagen så kom han iväg. Då vädret

i stort sett hela Sverige var skitdåligt kändes inte det som
någon hit! När klockan var 17:00 var han i Svenstavik drygt
7 mil hemifrån, ohh my god när i hela världen skulle han
komma fram??? När klockan var i 22-tiden så ringde han
från gränsen, då hade han vinglat sig över fjället vid Sälen.

-Nu är det bara trettio mil kvar! Det värsta är gjort! Nu
vet jag, icke sa Nicke! E6:an var i natt ganska kaotisk
med plogbilar, långa köer och halka. Klockan 22:15 var
han framme! Trött och slut efter att ha suttit på
helspänn i 9 timmar! Ett rådjur kastade sig ut på vägen,
sonen väjde reflektionsmässigt och hjortdjuret
touchade till mot bakskärmen men både

djur och bil klarade sig! Jag fick meddelandet
och sedan har jag inte varit i kontakt med honom.

Antagligen har han haft en lång natts( dag) sömn!
Nu ska väl ordningen vara ordningsställd! Frågan
är bara hur länge blir han kvar denna gång!

Igår var min man och Markus och åkte slalom.
Jag och Kasper for till momma och moffa och
tränade med datorn de fick i jul! De är lite rädd!

Idag har båda ungarna åkt slalom här på gården.
Min man har dragit upp dem med skotern!

Nu ska jag gå och Packa för morgondagen!
Barnens ryggsäckar och skidor och allt!
Ryggen känns som den gått av typ, så allt
går så sakta idag. Jag ska väl prova att jobba
kan inte tro den blir bättre om jag är hemma!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin bild :d

2009-01-26 @ 00:39:24
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0