Igår var jag......

på nyårsrevyn här i Östersund!
Fy fanken vad jag skrattade!
Det var tokbra!! De är alla
tiders och proffsigt har det
blivit, verkligen! Att man kan
komma på så mycket bra och
att man kan göra alla "gubbarna"
så festliga! Bra gjort!


Musiker i år
är systrarna Kempff ( Kalle,Erik,
mamma,pappa, fy,fan) som de
själva stavade sitt namn! Kommer
ni i Cattanooga från melodifestivalen
1982? Om inte så får ni se dem här!


Har aldrig varit mina favvisar men de är bra musiker visade i går kväll!
Hur kommer det sig att de var med här?
Jo, de har en efter en flyttat till Jämtland och bosatt sig!
Nu är det västra Jämtlan somm gäller, Edsåsdalen!
Ja, jag och maken samt syster med fjås sammanstrålade på
teatern och hade en helkväll tillsammans! Mamma & Pappa var
barnvakt! Barnen är inte hemma än, utan vi blev barnledig hela
natten! Det var skönt för jag pratade med min far på förmiddagen
och det var fullt liv vid sju i morse och då sov jag! Sedan såg jag
en bild och funderade om det var så här det går till hos dem just nu?

Jag bara undrar.....
Nu ska jag köra på med lite som måste göras hur som helst!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0