Jag är ju som alla vet....

inte världsbäst att uttrycka mig! Då ska ni höra min son Henrik! Han kan uttrycka sig han!
Han fyllde år nyligen och 2 av mina vänner grattade honom på facebook och så här såg samtalen ut!

Hipp Hurra önskar jag dig idag...!Sa Lotta 1


Svaret blev:Fru Westlin ska naturligtvis visas den stora tacksamhet för denna ära hon berikat min dag med. Hur känns det att vara skorpion, som sådan sådant?

Grattis lite i förskott käre ungdom!!!!Sa Lotta 2

Svaret: Riktigt torr bakom öronen, det har min mor väl aldrig varit. Dessa öron vore ingenting utan dess motsats, dock. Hon använder dem med flitig finess och naturligt nyfiket, vaket välkomnande. Frun i fråga, denna dam som vi populärt kallar mamsellen, kan med sådan lätthet "ratta" in den rätta frekvensen med några få, för örat rodnande, handrotationer. En förstående lyssnare, kort sagt. Det gläder mig att ni funnit en god kommunikationsmodell, som passar er två och därtill kan hantera så, storleksmässigt, skiftande frågeställningar.

Vi syns framledes!

Väl talat unge man! Tant Lotta klarar vintern tack vare trevligt samkväm med Din Moder! Vi dryftar alltsomoftast livet i stort och smått! Och vi förstår varandra väl! Gott så!

Ja, nu kan jag ju undra hur mina öron blev ett så omskriven historia! Han kan i allafall slänga sig med ord min kära 22 åring!
Han pratar för övrigt på detta vis jämnt! Jag tycker att det är lite kul för han kan prata ikull vem som helst! Idolbild!



Måste visa i repris! Snöskottningen!

Kommentarer
Postat av: marie

jag har tänkt att skicka något till dej.

så jag tänkte, om du vill maila din adress.

tänkte skicka skivan med min brors grupp.

där finns pink cadilac....jag vill att du ska ha den.

tänker på din fina bil när jag hör den=)

2009-03-27 @ 22:21:03
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men det är ju bara sååååå skönt!!!! S

2009-03-27 @ 22:23:39
Postat av: raskan

han är en riktig ORD bajsare...

kan utrycka sig som ingen annan....MEN antar han alltid vart sån....

säger som min äldsta säger om sig själv....jag/han e smart......

2009-03-28 @ 10:07:43
Postat av: soffie

ha en härlig kväll,

2009-03-28 @ 19:10:05
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: marie

skickar skivan med posten idag, då bör du ha den imorgon om posten sköter sej =)



vi ska på teknikmässa i stockholm, då tog vi några extra dagar när vi ändå var där....

gå på museum och affärer, bara va....

2009-03-30 @ 11:18:53
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Mia

Jaaa, himmel vad tiden går! Nu är det snart "bara" 4 veckor innan jag kör söderut, härligt!!!

2009-03-30 @ 15:24:40
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0