Tjat!!!

Sitter och funderar om jag är tjatig?

Varför?

Jo såg i aftonbladet att en
man i Italien har stämt sin fru
på en massa pengar,
för att han hävdar att hon
med sitt tjat har gjort
honom impotent!

AjAjAj!
Säger jag då!

Man kan bli utan både pengar
och annat med tjat, bäst man
ser upp! Man kan ju verkligen
ställa till måste jag säga!

Stämma??

Fel att prata med varandra!

och om det inte går

Fel att skiljas om det är så illa!

Ja, ska kanske dra igen snattran ibland!

Skulle vara nått det att bli stämd för
att göra män impotent!

Självförtoende?
Nej skulle inte tro det!

Tur man bor i Sverige!
Ha dè


Kommentarer
Postat av: marie

livet är hård ibland...på våran vårdcentral...får jag byta läkare hela tiden....de vill inte vara kvar på bygget.
jag har blivit..så här att, jag skiter i detta.
de får väl ta mej när de har tid.
när man skriver på sej en husläkare..så får vårdcentralen ett visst bidrag av pengar.
men den vitsen har försvunnit...när knappt läkarna är kvar, hehe.
sverige är bra
hehe
ha dä

2008-03-12 @ 08:13:16
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Den låten tycker jag är så fin.
Ha det bra /Anna-Carin

2008-03-12 @ 13:41:59
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: raskan

näää ja mena helt appropå....om den dagen du etc...
nått ap kul du gjort...o nått du vill göra om??...

hahahahahaha...kram

2008-03-13 @ 15:27:46
URL: http://raskan99.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0