Oj vad det gick fort!

Annika Östberg är redan i Sverige!
Det kunde ta upp till 3 månader sas det.
Så var det vanligt att det gick till! I morse
så anlände hon! Tur för henne och hennes mor.
Modern är gammal och vad som helst har kunnat
hända. Idag på radion hörde jag någon som var väldigt
negativ till Annika och sa både det ena och det andra.
Nu tycker jag att då när allt hände var Annika väldigt
dålig. Hon drogade och levde ett väldigt hårt liv.
Vad det står i domen mot henne vet jag inte hur mycket
sanning det ligger bakom då hon och hennes pojkvän
dödade en polis, vilket är allra helst i Amerika det värsta
av brott du kan utföra.

Nog om det hon är åter på svensk mark efter drygt 40 år.

Foto Kjartan Torbjörnsson
Jag säger bara:
VÄLKOMMEN HEM ANNIKA!



Kommentarer
Postat av: soffie

välkommen till henne å

här har jag inte en nagel kvar för ååå va spännande match det är,vågar man tro på GULD ikväll;O)

2009-04-08 @ 21:05:15
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0