Tack....

Hej igen alla!

Tack för alla fina kommentarer, det värmer!

Jag har inte haft tid att skriva på grund av helgens

händelser. Jag har känt mig som Ebbe Carlsson,

alltså som en privatspanare! Pojken vars föräldrar

jag ringde var på festen och han sprang därifrån

med polisen i hälarna och de tog även honom.

Nu vet jag att han var oskyldig till skadegörelsen.

Han sprang från polisen för att han var så rädd att

hans föräldrar skulle få veta att han var på fest!

Jag kan säga så här: Den här killen går nog inte

på fest på mycket länge!

  

I tisdags så blev jag

uppringd av en mycket ångerfull pojke som

erkände att det var han som gått hårt åt våra

postlådor. Mannen i huset som festen var

hade fått fram ett namn med lite

detektivarbete, ni vet ingen vill ju

skvallra! Ikväll kommer båda killarna!

De kommer med en förälder och mitt krav

var att båda killarna skulle komma! De ska även

be sin kamrat som var oskyldig om ursäkt!

  

Jag ska naturligtvis dra tillbaka polisanmälan

när de gjort vad de ska! Mer om detta efter kvällen!

  

 Annars är det full fart med mina evenemang!

Båda ska ju gå av stapeln

i slutet på maj och jag jobbar för fullt på att låna bilar!

Nu ska jag göra lite vettiga saker

Ha dè

  


Kommentarer
Postat av: marie

strongt av dej att inte ge dej...



hoppas att ungdommarna lär sej något av detta.

2009-04-23 @ 13:38:27
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejsan! Du är en riktig krutgumma"asg".Hoppas killarna lär sej nåt av detta. Nyfiken på vad som händer. Madde

2009-04-23 @ 16:56:52
URL: http://toffelmorsan.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det var tur att allt ordnade sig.

Kram Ingrid

2009-04-23 @ 21:05:16
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Mita

Kommer du ihåg Miss marple?

Hon utredde förvisso mord men hon gav sig aldrig.

Du är en vardagshjälte!



Puss på dej / Mita

2009-04-23 @ 22:57:12
URL: http://ullabita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0