Utmanad av skogstrollets.......

Skogstrollets
Lovar du att vara ärlig?
Ska försöka
Du heter: Annika
Beroende av:  Kaffe, cigg och bilar!..
Vad tror folk om dig? Att jag är en veterannörd!
Stämmer det? Absolut!*S*
Vad får du oftast komplimanger för? Av herrar? Ja då är det nog bysten!HAHAHA!
Hur imponerar man på dig?inte ta sig själv på blodigt allvar!!
Brukar du skratta för dig själv? Ja det händer!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Dålig historia som jag raderat!
Var bor du? Frösön
Trivs du där? Japp
Sprit, cider, vin eller öl? Cider tror jag!
Brukar du bli för full? Nee de ytterst sällan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Accept Can´t stand the night!
Vad har du för mobil operatör? Telia
Är du allergisk i mot något? Nipps
Nästa mål i ditt liv? Byta jobb!
Hur svarar du i mobilen?Annika
Vem ringde du senast? Anki.
Antal timmar sömn inatt? 5-6 blir det väl??
Sov du ensam? Aldrig!
Brukar du komma i tid? Nästan!
När mår du bra? Bilar och familjen runt mig då mår jag bra!
När blev du fotad senast? Minns ej, vill inte vara med jag!
Hur känner du dig nu? TRÖTT!
Vanligaste färg på dina kläder?  svart eller färgglatt
Vad tycker du om fötter? Det beror på vem de sitter på!
Vilka saknar du? Min äldste son Henrik som är i Oslo!
Hade du en bra kväll igår? Ja det hade jag!
Favorit dryck på morgonen? Kaffe *S*
Rakar du benen? Det händer!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Sent som tusan 01-02 varje natt
Är du blyg? Kan jag inte tänka mej nej..
Vill du hellre ha mail än brev? Det gör desamma
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp, det kan nog smälla till
Är du nöjd med ditt liv? Kunde ha varit bättre!
Är du bortskämd? Nej inte mycket av den varan!
Vad gör du i morgon?  städar och planerar evenemang!
Vad är det värsta du vet? Dryga personer!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? SLÖSAR??? UTESLUTANDE TILL MAT GÅR MINA STACKARS ÖREN!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen jag känner till!
Vad längtar du till? Sommaren!

Har du bra vänner och äkta vänskap?  Ja verkligen
Vad använder du för shampoo? Dove nu tror jag....
Vad är det finaste du fått?Tre underbara ungar!
En speciell dag du minns? När jag gifte mig
Hur gammal är du?fyller 43 i juni
Är du kär? Ja, helt sanslöst kär!
Om fem månader? Bilträffar,bilträffar åter bilträffar
Du samlar på?Inget just nu!
Gröna eller röda äppeln? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Christina eller ingen!
Gillar du golf: Vet ej har inte provat!
Vilken tid gick du upp idag? 07:45
Har du sovit i din egna säng inatt? Sover alltid i min säng!
Har du strumpor på dig nu?  Nix
Är det okej att gråta:? Ja de klart de är både av glädje sorg och skratt
När grät du senast? Minns ej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa mig en bil och renovera huset och bygga ett garage
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?  Nä
När går du upp ur sängen en helgmorgon? nångång innan 10:00,
Har du piercing? nej
Vill du gifta dig? Inte en gång till,1gång räcker
Solar du ofta? Nej., orkar inte blir så varm!
Är du bra på att laga mat?  mycket
Tre saker du vill ha varje dag?  Kaffe, kram och skratt
Är du flygrädd?  nej
Roligaste ämnet i skolan? Hemkunskap
Tråkigaste ämnet i skolan? Kemi
Badkar eller duschkabin? vill ha badkar men här finns bara duschkabin!
Hur vig är du?  inte alls
Tre saker du absolut inte kan göra? Sjunga, dansa och spela gitarr!
Är du musikalisk? Nope
Antal döda krukväxter i hemmet? I stort sett alla!
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten..vatten
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  Nix har ing behov av det!
Bästa känslan? Nöjd med sig själv!


Värsta känslan? Svek hat
Vilken är din favoritglass? Magnum mandel
Favoritpizza?  Köttfärs med banan!
Tror du på ett liv efter döden?  Det finns något, tror jag.
Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej
Tycker du om sushi: Nej inte alls!
Vad äter du helst när du ser på film: Ostbågar
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja, de har varit gifta i 43 år i år
Har du egen trädgård? Ja
Har du tandläkarskräck? Nej, inte alls det är kul att gå till käftis!
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll helt klart
Vilken ögonfärg har du? Melerade(grön,blå,grå och brun
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Minns inte
Vilket är ditt favoritdjur? Hund..Katt..
Biter du på naglarna? Nej
Röker du?  Ja
Hur ofta tränar/motionerar du? Prommisar
Senaste låt du hörde? Tommy Körberg Fait Accompli

Fyra personer jag vill ska fylla i denna lista... Marie..Elvira..Mita..Soffie..

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det var en utmaning som heter duga, men den var kul att läsa.

Kram Ingrid

2009-04-04 @ 19:42:26
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Mita

Skall genast sätta igång med dinlåååååånga utmaning...=)



/ Kram Mita

2009-04-06 @ 23:28:33
URL: http://ullabita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0