Jag blir så störd.....

har i flera år haft Mozilla Firefox som webbläsare.
Fast nu ratar jag snart den, för nu kan jag inte se
Youtube på den längre. Gissa hur era bloggar och
min ser ut, jo det är tomt där inslaget från youtube
ska vara! Sak jag gå in på youtube`s sida blir det
error. Jag blir vansinnig! Då måste jag öppna en
annan webbläsare(om det nu heter så) Hur irriterande
kan detta bli!


Igår så var ett plan från Thailand på väg till
Sverige tvungen att landa i Pakistan pga
problem med motorn, tror jag. I alla fall så
var en kompis till mig med på planet och
för henne vill jag spela denna låt, eftersom
allt gick bra och hon kom hem 03 tiden i natt!


Jag hoppas hon mår bra!

Kommentarer
Postat av: Irre

Hej

Tackar för låtenler

Jo hon mår bra men lite seg..ska ut och äta m Ingalill i kväll.

Läste också det om motorn på planet..inget som jag hörde i Pakistan..det kanske var lite allvarligare än vad vi trodde

2009-02-28 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0