Vilken trist en jag är......

Jag kollar inte på idol, Let`s dance, körslaget, bonde söker gnu fel, fel, fel fru!
Inte heller På spåret,Ensam mamma söker eller Stjärnor på is. Inte på
inredningsprogram heller, inte nu längre. Matprogram missade jag aldrig
förr nu kollar jag inget! Tittar inte jag på något intressant program???

Det var när Robinson var nytt ett par tre omgångar, då var det spännande
att se om det fanns överlevare med. Sedan kom de som bara ville synas
på tv och stila och så var det förstört! Farmen var också ett spännande
program i ett par säsonger  kan man idag sköta en bondgård utan ström och
andra bekvämligeheter,sedan var det samma där!
 Farmen Afrika? Skulle inte tro det!

 Dansbandskampen!
Jo, det  kollade jag! Varför???
Jo, det började med att jag hörde det skulle vara med
tre band från Jämtland och då ville jag höra hur de lät!
På den vägen är det., missade inte ett program!
 Jag som inte ens gillar dansbandsmusik!

Mat är ju mycket intressant och spännande.
 Visst fanns det flera bra program och kockar jag gillade!

 Tänk er  Nils-Emil Ahlin vilken kock! Vilken gemytlig man! En del
kommentarer kring honom till mig angående min dyrkan för denne man har varit
"Ja, men han är homosexuell" Och??? Jag ska väl inte ligga med honom, jag gillar
honom som kock! jag har alltid velat fara till Ulla Winblads på Djurgården som
han hade fram till 2003. Det verkade så vackert och med massor av god mat!
När jag fyllde 40 for jag till Stockholm och var på Ulla W, trots Nils-Emil ej var
kvar så var det lika vackert och med mycket god mat! Precis så bra som jag trodde!
Förresten måste berätta varför jag var i Stockholm då! Av min mamma och pappa fick
jag en bussresa till musikalen Mamma Mia och sedan var vi kvar, jag ,mor och min
syster och min mycket goda vän Cricken hela helgen!  Musikalen var superbra!

Gjorde stan med en morsa som bodde i Stockholm som ung, vi hade inte en tjalle
att hinna med henne! Pust vilken dag!

Nu är jag ingen ABBAfreak och har aldrig varit! Fast jag tycker
att dessa föreställningar är skitbra! Inte nog med det
i somras så såg jag filmen Mamma Mia på Drive-in bio i
Rättvik! Gissa hur det var att sitta i en rosa Cadillac och
kika på kärleks filmer! Nästan lite Greasevarning!

Ja, ni ser! Hur är det ställt i huvve på mig??
Inlägget skulle handla om alla tvprogram som jag
inte ser och så sitter jag och skriver om något helt
annnat! Ja, nu är det i allafall sagt! Kanske därför
jag aldrig ser på några program! De kan inte få
mig så intresserad så att jag koncentrerar mig
på dem utan tappar fokus! Jag gillar inte program
där folk är elaka och otrevliga, så inte blir det
några dokusåpor heller! Nog om tv, nu är det nog snart
natten som det känns! Mina barn kom hem på em
och vi har haft myskväll, nu sover alla utom jag!
Ha dé




Kommentarer
Postat av: marie

hur tidigt är du uppe eller har du inte lagt dej än =)



jag kollar inte heller så mycket på tv.

klockan 9 på kvällen, då sätter jag mej framför tv:n sitter där en timma, sedan bär det i säng.

och nu är det några hockeykvällar, då går jag i säng tidigare och läser....

2009-02-01 @ 10:02:21
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu ligger din utmaning ute. Det var inte ett så farligt kort. Ett kort på gubben och mig och dotterns hund innan vi hade Moses.

Ha det gott.

2009-02-01 @ 12:18:34
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Mia

Igår var det första gången jag såg hela Körslaget, jag var ju bara tvungen! L Annars ser jag INGA såpor, men På spåret följer jag gärna, man vill ju testa vad man kan....eller INTE kan ;-)

2009-02-01 @ 15:28:37
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: kvigan

Hejja

hoppas helgen varit bra

revyn va suverän

2009-02-01 @ 15:32:52
URL: http://skogstrollets.blogg.se/
Postat av: Ingridi

Ja vi ska köra ända till Nordkap, så långt du kan komma upp i Norden. Fast vi ska inte köra mc, utan vi tar husbilen. Vi har en yamaha 1100 classic.

Semestern har vi planerat länge. Nu blir den äntligen av. Måste anställa assistenter till sonen eftersom han är handikappad.

Kram Ingrid

2009-02-01 @ 15:44:14
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: soffie

jag är som du fast På spåret gillar jag,

däremot kollar jag på Lost å på Desperate Housewifes å cityakuten,

hopas allt är bra med dej,

jag ska vara borta på min 40årsdag är det tänkt å det är den 1Juni jag å mamma kollade resor idag å det lutar åt att det blir Kreta!

ha en go kväll

2009-02-01 @ 18:19:51
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

glömde säga att mina flickor ska med Jonathan vill inte flyga så tyvärr följer han ej med,

ha det gott

2009-02-01 @ 18:27:24
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0