Ännu en helg till handlingarna!

Den här helgen har det inte blivit mycket gjort! Jag var till mor och far både fredag och lördag!
Jag var upp på köpcentrumet vi har här i Östersund och köpte lite grejjer till ungarna på söndag.
Jag har hållit på med bilevenemangen förresten, konstigt vad det är mycket att hålla reda på!
Jo och vet ni jag bokar upp balkörningar för fulla muggar! Nu vet jag datum för dessa baler!
15/5 John Bauer/Vittra
20/5 Palmcrantz
22/5 Wargentin SP programmet
26/5 Wargentin övriga
28/ Mösspåtagnings bal Wargentin
29/5 Åsbygdens naturbruksgymnasium
Alla som är i Östersund med omnejd kan gå ner till G.a Teatern och titta på alla vackra ungdomar!
Jag finns på bild!  Kolla alla fina par! Så jag förstås! Ser ni mig???
HAHAHAHA Mycket bra bild på mig tycker jag!


Tänk att två av mina vänners söner är så gamla att de nu tar studenten!



Det är väl så jag håller på just nu!
Vi har haft det mycket jobbigt  så
det har tagit musten ur mig fullständigt.
Fast jag är en obotlig optimist och tror att
det ska bli bättre! Nu ska jag kolla vidare
har precis fått ett antal papper med 125
olika bilar som jag ska gå igenom innan kvällen är över!
Må gott alla!

Kommentarer
Postat av: Mita

Ja det var ju en toppenbild....=)

Vilket barr, nypentat eller?



/ Mita

2009-03-31 @ 13:56:48
URL: http://ullabita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0